مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

نیرو‌های انقلابی باید تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری را برجسته کنند

«محمد ناظری» گفت: همه ما به عنوان نیرو‌های ولایی و انقلابی باید با بصیرت انقلابی از این فرصت در جهت برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۸۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 03May 2023

همه ما به عنوان نیروهای انقلابی باید تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برجسته کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی «محمد ناظری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از خانواده معظم شهدا با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان این استان دیدار و گفتگو کرد

«محمد ناظری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری یک فرد فرهیخته و باعث افتخار نهاد مقدس سپاه است.

وی افزود: سالروز شهادت این دانشمند فرهیخته در نهاد مقدس سپاه بنام روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است و این هفته بر اساس تجربیات فرصت مغتنمی بوده و است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان عنون کرد: همه ما به عنوان نیروهای ولایی و انقلابی باید با بصیرت انقلابی از این فرصت در جهت برجسته کردن تفکرات و اندیشه های شهید مطهری تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: کتابها و آثار شهید مطهری باید مورد استفاده قرار گیرد چرا که رهبر معظم انقلاب بر این مهم بارها تاکید کرده اند به ویژه برای نسل جوان استفاده معنوی از روش و شیوه شهید انجام شود در نهاد مقدس سپاه شاهد زحمات و تلاشهای پاسداران بوده و هستیم.

حجت الاسلام «علی اکبر پور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت: جامعه ایثارگری و بنیاد شهید یکی از برآمدهای نظام است جایی که کار خانواده معظم شهدا رفق و فصل شود بدون توجه شهید نمی شود.

وی افزود: خدمت به در بنیاد شهید و خدمت به خاندان شهدا توفیق الهی است و مادران شهدا فرشتگان زمینی و اسوه های صبر و مقاومت هستند.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به فرمایش امام خمینی که فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت است ادامه داد: ما یقین داریم انقلاب اسلامی بیمه شده با فونداسیون آه،اشک،خون، خونابه مستحکم سده است که اگر این نبود در مدت ۴۳سال عمر انقلاب اسلامی دشمنان ما را بلعیده بود و دنیا خواران ما را خورده بودند

وی تصریح کرد: امروز عزت، شوکت، هیمنه انقلاب به برکت خون شهدا تطمین شده و ما روز به روز نور این انقلاب را در جای جای جهان مشاهده میکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار