فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

تیم‌های پشتیبانی، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مرز مهران اعزام می شوند

فرمانده یگان‎های ویژه ناجا از اعزام تیم‌های پشتیبانی، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مهران جهت تسهیل تردد و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ - 18November 2015

تیم‌های پشتیبانی، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مرز مهران اعزام می شوند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" فرمانده یگانهای ویژه ناجا در تشریح این خبر گفت: صبح امروز تیم های پشتیبانی، خدماتی و امدادی این یگان در قالب قرارگاه ظفر، جهت خدمات رسانی به زائران حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) در کنگره عظیم اربعین به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه کنترل میدانی این مأموریت بزرگ مردم یاری بر عهده قرارگاه ظفر است از این رو یگان های ویژه ناجا با آمادگی کامل و با تمام امکانات موجود و به روز، در راستای تسهیل تردد و امنیت زائران، آماده خدمت رسانی هستند.
 
فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: در مراسم اربعین امسال، نیروی انتظامی خصوصاً یگان ویژه، مسئولیت بسیار پر حجم و سنگینی را برعهده دارد که امیدواریم امسال همچون سال گذشته اقدامات این یگان در ارائه خدمت رسانی به مردم با توجه به حجم زائران، موثر واقع شود و بتوانیم فضای خوب و امنی را برای زوار آماده کنیم.
 
سردار کرمی از قرارگاه ظفر به عنوان پشتوانه ناجا در مأموریت ها یاد کرد و گفت: این قرارگاه در مراسم اربعین حسینی(ع) سال93 به خوبی، نقش خود را در مردم یاری به نمایش گذاشت و اکنون نیز با اشتیاق در راستای خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی (ع) اعلام آمادگی می کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار