در آستانه فرا رسیدن اربعین؛

«الی الحسین» حرکت میلیونی زائران اربعین را منتشر می‌کند

پویش رسانه‌ای-مردمی «الی الحسین»، حرکت میلیونی زائران حسینی(ع) را در چشم جهان منعکس می‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ - 18November 2015

«الی الحسین» حرکت میلیونی زائران اربعین را منتشر می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، ستاد رسانهای مردمی اربعین، اعلام کرد که همزمان با پیادهروی میلیونی اربعین حسینی، پویش مردمی «الی الحسین» را برگزار میکند.

این ستاد که به صورت مردمی و تحت نظارت ستاد بازسازی عتبات عالیات فعال است، ضمن تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای پوشش هرچه بیشتر این حرکت بینظیر، هدف از تشکیل این پویش را مقابله با انحصار فضای رسانهای-خبری بینالملل و معرفی هرچه بیشتر حضرت سیدالشهدا علیهالسلام در فضای جهانی با استفاده از ظرفیت رسانهای موجود عنوان کرد.
 
پویش مردمی «الی الحسین» در دو محور زمانی شامل تولید محتوای مرتبط با مراحل قبل، حین و بعد از پیادهروی اربعین و محورهای مفهومی شامل موضوعات «پیادهروی با هدف مقدمهسازی ظهور»، «ترویج روحیه مقاومت و مبارزه با دشمنان» و «ترویج فرهنگ وحدت مسلمانان جهان» حرکت خود را آغاز خواهد کرد.
 
«الی الحسین» از همه زائران حسینی در سراسر جهان دعوت میکند تا با انتشار محتوا و تولیدات رسانهای خود اعم از تصاویر، فیلم و متن، با محوریت پیاده روی اربعین و به اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی، به زبانهای مختلف رسانه باشند.
 
برای پیوستن به پویش کافی است، محتوای رسانهای تولیدی خود را با هشتگ مختص این پویش مردمی منتشر کنید. شرکتکنندگان باید از هشتگ #الی_الحسین و از هشتگ #to_hussein و #اربعین استفاده نمایند.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا هرگونه همیاری و همکاری در این پویش در قالبهای مختلف رسانهای و در کشورهای مختلف میتوانید از طریق کانال تلگرام  «الیالحسین» و یا از طریق صفحه اینستاگرام در ارتباط باشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار