پیام تسلیت مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه به‌مناسبت شهادت اسیر فلسطینی

مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با صدور بیانیه‌ای شهادت «خضر عدنان» اسیر فلسطینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ - 03May 2023

پیام تسلیت مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه به مناسبت شهادت اسیر فلسطینیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در پی شهادت شیخ اسیر «خضر عدنان» پس از ۸۷ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی، مرکز بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور با صدور بیانیه‌ای به ملت فلسطین، گروه‌های مقاومت و جنبش جهاد اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/۲۳)
شهادت مرگی تاجرانه است و اسارت صبری زینب‌وار.

بار دیگر شهادت یکی از فرزندان و شاگردان مکتب مقاومت شهید اسیر الحاج شیخ خضر عدنان در این خفقان رسانه‌ای و خباثت صیهونیستی توانست از حقیقتی هولناک و فاجعه‌ای انسانی پرده بردارد و یاد اسرا و شهدای فلسطین مقاوم را إحیاء کند و به جبهه مقاومت و کالبد همه مدافعان اسلام روحیه جدیدی هبه کند.

شهید والامقام خضر عدنان با مقاومت، استقامت و شجاعت خود در زندان‌های رژیم اشغالگر که بیش از هشت سال تحت شدیدترین شکنجه‌ها در زندان نیتسان بود، بار‌ها و به طرق مختلف با اقدامات جنایتکارانه و ظلم رژیم اشغالگر مبارزه کرد.

شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی در اعتراض به بازداشت اداری و بی دلیل خود از سوی رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذایش را آغاز کرده بود.

ما فرزندان حوزه و مبلغان مکتب اسلام اصیل ناب محمدی (ص) ضمن محکوم کردن خباثت و سفاکی اسرائیل غاصب، حمایت همه‌جانبه خود را از همه حرکت ها، فعالیت‌ها و مبارزه‌های جنبش‌های مقاومت فلسطینی برای رهایی زندانیان و آزادی قدس شریف اعلام می‌داریم.

از همه مراکز و نهاد‌های بین‌المللی و انسان‌دوستانه می‌خواهیم که برای افشای چهره پلید رژیم اشغالگر کودک‌کش صهیونیستی تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار