در نشست خبری مشترک با رئیس مجلس شورای اسلامی

اسماعیل‌اف: روابط ایران و ازبکستان امکان توسعه بیش از پیش را دارد

رئیس مجلس ملی ازبکستان گفت: ما معتقدیم امکانات‌مان بیش از میزان روابط فعلی است و با وجود ظرفیت‌های موجود میان ایران و ازبکستان، امکان توسعه روابط بسیار زیاد است.
کد خبر: ۵۸۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 06May 2023

اسماعیل‌اف: روابط ایران و ازبکستان امکان توسعه بیش از پیش را داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نورالدین جان اسماعیل‌اف» رئیس مجلس قانونگذاری ازبکستان در نشست خبری مشترک خود با «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس کشورمان که صبح امروز در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز در دیدار خود با آقای قالیباف رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها از جمله توسعه روابط اقتصادی ترانزیتی و فرهنگی بحث و تبادل نظر داشتیم.

اسماعیل اف افزود: در سال‌های اخیر سطح روابط دو کشور بیش از پیش ارتقا یافته است که این امر ناشی از اراده رؤسای دو کشور برای توسعه روابط اقتصادی، بازرگانی، فرهنگی است.

رئیس مجلس ازبکستان اظهار داشت: ما معتقدیم امکاناتمان بیش از میزان روابط فعلی است و با وجود ظرفیت‌های موجود میان ایران و ازبکستان، امکان توسعه روابط بسیار زیاد است.

نورالدین جان اسماعیل اف تاکید کرد: در دوران اخیر همکاری‌های پارلمانی دو کشور در حال گسترش است. بخصوص آنکه در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای بهبود روابط برداشته شده است.

وی ادامه داد: ملاقات امروزم با رئیس مجلس ایران در ادامه ملاقات ما در تاشکند بود که با سفر آقای قالیباف صورت گرفته بود.

ادامه دارد......

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار