سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان:

شمار خانه‌های هلال زنجان به ۲۲۹ باب رسید

«هاشمی» گفت: با افتتاح خانه هلال شرکت «کیلوس» ابهر» شمار خانه‌های هلال زنجان به ۲۲۹ باب رسید.
کد خبر: ۵۸۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 09May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در آیین افتتاح خانه هلال شرکت «کیلوس» اظهار داشت: معنا بخشیدن به جامعه آماده مهم است که باید در هر منطقه‌ای با هر شغل و لباسی باید برای داشتن جامعه‌ای آماده تلاش کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: جامعه آماده پاسخگویی به هر نوع مخاطرات و اتفاقاتی که سلامت انسان را به لحاظ جان و مال به خطر می اندازد، است.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای توسعه یافته اگر محیط زیست دجار بحران شود نیز آن را نیز جزو سوانح قلمداد می‌کنند، تاکید کرد: باید سلامت طبیعت و جان انسان ها در جامعه آماده تعریف و به آن اهمیت دهیم. 

هاشمی ادامه داد: جمعیت هلال احمر که رسالت انسانی و بشردوستی دارد خود را در شرکت کیلوس ابهر معرفی می‌کند تا بتواند به معنای واقعی سلامت انسان‌ها به ویژه نیروهایی که در این مرکز تولیدی در اقتصاد کشور ایفای نقش دارند، در کنار این قشر برای سلامتی آن‌ها قدمی برداریم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این شرکت با محوریت خانه هلال با ارائه آموزش و سازماندهی نیروها اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد در کمترین زمان بتوانیم خدمات شایسته‌ای را ارائه دهیم.

وی یادآور شد: در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی نقص آموزش و سازماندهی وجود دارد که هلال‌احمر آمادگی دارد در همه شرکت‌ها با این نگاه ورود پیدا کنیم. 

هاشمی خاطرنشان کرد: در پیشگیری باید سهم بیشتری داشته باشیم و در تلاش هستیم با شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی دیگری همکاری در راه‌اندازی خانه هلال داشته باشیم تا آموزش و سازماندهی را محقق کنیم.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با جذب اعضای خانه‌های هلال به عنوان تیم واکنش سریع در حوادث و بلایا می‌توانند، در کمترین زمان ممکن ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار