فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

۱۵۰۰ خانه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان ساخته می‌شود

سردار «سالاری» گفت: بسیج سازندگی استان هرمزگان بنا دارد ۱۵۰۰ خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بسازد.
کد خبر: ۵۸۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 09May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، شب گذشته رزمایش جهادگران فاطمی با حضور صد‌ها تن از فعالان جهادی هرمزگان و به همت بسیج سازندگی استان برگزار شد.

در این همایش سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که تا تفکر و اندیشه بسیجی در کشور وجود دارد، آمریکا و صد‌ها آمریکا نیز قادر به ضربه زدن به انقلاب اسلامی نیستند، اظهار داشت: با همت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، ۱۵۰۰ منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز به همیت تعداد برای افراد تحت پوشش بهزیستی ساخته می‌شود که گام بزرگی در راستای محرومیت زدایی است.

وی همچنین به مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در سال گذشته در آبرسانی به ۷۲ روستا در هرمزگان که عمدتا در مناطق سخت عبور بوده اند، اشاره و بیان کرد: برای این منظور ۲۳۰ هزار متر حفاری و خط لوله برای انتقال آب شرب انجام و تأمین شد. همچنین در ۱۶۰ کیلومتر راه دسترسی بین مزارع نیز از سوی جهادگران ایجاد شد که کمکی به توسعه و پیشرفت و افزایش تولید است.

سردار سالاری به توزیع یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه، بسیج و دستگاه‌ها از ابتدای کرونا تاکنون نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تأمین ۱۵ هزار لباس برای دانش آموزان نیازمند، ایجاد سد‌های کوچک و متوسط و احداث راه‌های آسفالته از دیگر اقدامات جهادی در هرمزگان با مشارکت گروه‌های جهادی بوده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین با یادکردی از دوران کرونا و تلاش گروه‌های جهادی در میدان، گفت: در زمانی که فضا به گونه‌ای بود که کسی جرات نداشت در این عرصه حضور یابد بچه‌های طلبه و بسیجی پای کار آمدند تا غسل کسانی که جان خود بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادن بودند را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها