فرمانده سپاه گناوه:

روابط عمومی در زمان کنونی در همه عرصه‌ها پیشتاز است

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ - 17May 2023

اهمیت جایگاه روابط عمومی در زمان کنونی در همه عرصه‌ها پیشتاز استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.

در پیام سرهنگ پاسدار «شهسوار حاجی پور» آمده است:

اهمیت جایگاه روابط عمومی در زمان کنونی درکه ادر همه عرصه‌ها پیشتاز است.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، در بیانات خود به کرّات، درباره ضرورت هوشمندی در برابر اقدامات شبانه روزی دشمنان به مدد راه‌اندازی و راهبری «جریان تحریف»، «جنگ روایت‌ها» و «تهاجم ترکیبی»، هشدار داده و ضرورت مسلح بودن به «جهاد تبیین» را تأکید فرموده‌اند، نقش صنعت روابط عمومی، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در مبارزه با جریان‌های دشمنانی است که شبانه روز تلاش می‌کنند تا دین و معنویت و خدامحوری کم رنگ و مادیات و شیطان محوری حاکم شود.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون علم و هنر روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، و این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و فعالان روابط عمومی صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و آروزی سلامت در راه خدمت رسانی مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار