مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت انتقال رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با زبان هنر

سرهنگ «فلاحی» بر ضرورت انتقال رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با زبان هنر و فرهنگ به نسل جوان و آینده تأکید کرد و گفت: جشنواره هنری «فانوس» بستری مناسب برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های هشت سال دفاع مقدس را فراهم آورده است.
کد خبر: ۵۸۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 18May 2023

ضرورت انتقال رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با زبان هنربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در جلسه هماهنگی جشنواره ملی «فانوس»، اظهار داشت: برای اینکه نسل امروز، حقایق دفاع مقدس را همان‌طور که پیشکسوتان این عرصه در دوران دفاع مقدس دیدند، ببینند، بهره‌مندی از هنر بهترین و اثربخش‌ترین راه است.

وی با تأکید بر اهمیت بازگو کردن حماسه دفاع مقدس با زبان هنر، گفت: انتقال مفاهیم مقدس، پاک و زلال و جاری شدن فرهنگ دفاع مقدس در همه ابعاد زندگی و جامعه، کشور ایران را قدرتمندتر و مسیر رشد و توسعه همه‌جانبه ما را سرعت می‌بخشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اضافه کرد: برگزاری جشنواره هنری «فانوس» بستری مناسب برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های هشت سال دفاع مقدس فراهم آورده که اگر درست و هوشمندانه از آن استفاده شود زمینه عزت، اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی را تا سال‌ها تأمین خواهد کرد.

سرهنگ فلاحی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از جشنواره هنری «فانوس» در سال‌های گذشته شده است، افزود: در هفتمین دوره این جشنواره، ضمن توجه به کیفیت تولیدات هنری و سینمایی، به کشف استعدادهای بومی به‌ویژه هنرمندان جوان، متعهد و انقلابی و ایجاد انگیزه بین آنان نیز توجه شده است.

وی ادامه داد: نقش امام خمینی (ره) و هدایت و فرماندهی وی در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، نقش شهیدان، جانبازان و آزادگان به‌عنوان منادیان اسلام ناب محمدی، ولایت‌مداری و بصیرت جوانان ایران اسلامی، نقش رزمندگان و ایثارگران به‌عنوان حماسه‌سازان عزت و سربلندی ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و وطن، مجاهدان مقاومت اسلامی از مهم‌ترین موضوعات هفتمین دوره جشنواره «فانوس» است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بر ضرورت انتقال رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با زبان هنر و فرهنگ به نسل جوان و آینده تأکید کرد و گفت: در برهه‌ای حساس از تاریخ قرار گرفته‌ایم و دشمنان تحمل دیدن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران را ندارند و با تمام توان به‌ویژه فضای مجازی و رسانه‌ای خود برای مقابله و مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار