استاندار قم:

نمایشگاه توانمندی‌های هوافضا تجلی آرمانگرایی نیرو‌های انقلابی است

«شاهچراغی» گفت: نمایشگاه توانمندی‌های هوافضای سپاه پاسداران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تجلی همگرایی ایمان و تعهد و دانش و آرمانگرایی نیرو‌های انقلابی است.
کد خبر: ۵۹۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 20May 2023

نمایشگاه توانمندی‌های هوافضا تجلی آرمانگرایی نیرو‌های انقلابی است

«سید محمد تقی شاهچراغی» امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های هوافضای سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه کار ارزشمندی است که تمامی اقشار جامعه می‌توانند در جریان پیشرفت‌های خیره کننده جوانان انقلابی قرار بگیرند.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های هوافضای سپاه نشاندهنده همگرایی و آمیختگی علم و دانش و تعهد و اخلاص فرماندهان و جوانان انقلابی این نیرو است و بایستی این مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی در معرض دید عموم بخصوص جوانان و نوجوانان قرار بگیرد و همه با تمامی وجود، آسمان اقتدار نظام را حس کنند.

شاهچراغی با دعوت از عموم مردم برای حضور در نمایشگاه و بازدید از بخش‌های مختلف آن گفت: شایسته و بجاست از فرصت بی نظیری که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برای برپایی نمایشگاه پیش آمده نهایت استفاده را بنمایند و با توان و قدرت و دانش جوانان ایرانی بیش از پیش آشنا شوند.

وی تاکید کرد: نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه نشان میدهد که جوانان مومن و انقلابی چگونه توانستند در یک مقطع نچندان طولانی پیشرفت‌های بزرگی را رقم بزنند و الگویی برای پیشرفت‌های دیگر در همه حوزه‌های جامعه شوند.

استاندار قم ابراز کرد: این نمایشگاه به وضوح اثبات می‌کند که اگر یک جمع هر چند محدود، اما متخصص، انقلابی، دلسوز و آرمانگرا در هر حوزه‌ای دور هم جمع شوند، می‌توانند افتخارات بزرگی را برای نظام اسلامی و مردم رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها