فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

آزادسازی خرمشهر یک اتفاق رسانه‌ای در هشت سال دفاع مقدس بود

«موسوی» گفت: آزادسازی خرمشهر یک اتفاق رسانه‌ای در هشت سال دفاع مقدس بود که نمادی از رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۵۹۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 24May 2023

سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت اظهار داشت: پیروزی خرمشهر با رمز وحدت مردم و رهبری به پیروزی رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویداد آزادسازی خرمشهر که به عنوان نماد پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شناخته شد بازپس گرفتن مسجد جامع از دست دشمنان بود، گفت: این اتفاق و آن عکس معروف رزمندگان در مقابل مسجد جامع خود به عنوان یک رویداد رسانه‌ای برای رساندن پیام ایران به دنیا بود که ایران اسلامی به دنبال مقابله با دنیا نیست.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ ایران مقابل جهان بود، عنوان کرد: رژیم بعث با حمایت کشورهای غربی برای فتح ایران وارد شده بود که با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این آرزو ناکام ماند. 

موسوی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس عنوان کرد: باید با فعالیت رسانه‌ای زبان گویای نظام باشیم و خدمات ارائه شده به مردم را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه کار رسانه‌ای کاری بی بدیل است، گفت: خاصیت رسانه این است که زمینه معرفی دستاوردها را فراهم می‌کند تا نشان دهیم در کنار مشکلات چه توفیقاتی کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه به همت انقلاب اسلامی توفیقات خوبی در حوزه‌های مختلف کسب شده است، متذکر شد: مشکلات و ایرادات را قبول داریم ولی نباید منکر گام‌های بلندی باشیم که به همت انقلاب اسلامی برداشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها