فتح خون، فتح خرمشهر/ فرمانده سپاه کربلا:

باور و ایمان قلبی رزمندگان «فتح خرمشهر» را رقم زد

سردار «مسلمی» گفت: باور و ایمان قلبی رزمندگان اسلام «فتح خرمشهر» را رقم زد.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 24May 2023

باور و ایمان قلبی رزمندگان «فتح خرمشهر» را رقم زدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت سالروز حماسه مقاومت سوم خرداد و فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه غرورآفرین حماسه فتح خرمشهر، با اشاره به اینکه حماسه فتح خرمشهر منحصربفرد است، اظهار داشت: حماسه خرمشهر حماسه بزرگی است که باید در تمامی روز‌های سال از آن یاد کرد.

سردار مسلمی افزود: دشمن با تمامی تسلیحات نظامی شهر خرمشهر را فتح کرد، اما رزمندگان و ایثارگران و شهدا با ایمان و باور قلبی به خدای متعال و لبیک به فرمان امام شهر را با همه استحکامات نظامی آزاد کردند و به ایران بازگرداندند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به چهل و یکمین سالگرد عملیات غرور آفرین بیت المقدس، خاطرنشان کرد: آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در آن ایام شد، باور و ایمان قلبی رزمندگان به خدای متعال بود و این موضوع را جوانان باید بدانند.

سردار مسلمی تاکید کرد: امروز اگر ایمان به خدای متعال در قلب مسئولین باشد، قطعا توفیقات برای ایران عزیز در تمامی عرصه‌ها، خلق خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه امروز در همه بخش‌ها در ارائه خدمات به مردم حضور شبانه روزی دارد و افتخاری برای رزمندگان است، گفت: سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی همواره در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار