فتح خرمشهر؛ فتح خون/ وزیر کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فتح خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران بر تمام قدرت‌های غربی و شرقی است

وحیدی گفت: در جریان آزادسازی خرمشهر ملت ایران با دستان خالی در مقابل تمام قدرت‌های غرب و شرق ایستادگی کردند و به پیروزی عظیم رسیدند.
کد خبر: ۵۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 24May 2023

فتح خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران بر تمام قدرت‌های غربی و شرقی استسردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ اظهار داشت: روز سوم خرداد یک نقطه عطف و تعیین کننده در تاریخ ملت ایران تلقی می‌شود، در این روز مقدس همه باور‌های دشمن برای به تسلیم کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناکام ماند.

سردار وحیدی ادامه داد: سوم خرداد سال ۶۱ شرایطی را رقم زد تا جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت نسبت به دشمنان قرار بگیرد و مشخص شد تمام تلاش دشمنان بر اینکه بتوانند بخشی از کشور را به تصرف دربیاورند یا اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، بی فایده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: از فتح خرمشهر به بعد سیر پیروزی‌های ملت ایران بر دشمنان کماکان ادامه دارد، طبیعتاً این روز از روز‌های بسیار مهم تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر مردم ایران محسوب می‌شود، زیرا ملت ایران با دستان خالی در مقابل تمام قدرت‌های غرب و شرق ایستادگی کردند و به پیروزی عظیم رسیدند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار