فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

جهاد تبیین وظیفه تمامی آحاد جامعه است

سردار اکبری گفت: راه برون‌رفت از جنگ ترکیبی که امروز دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند جهاد تبیین است و این جهاد نیز ویژه قشر خاصی از مردم نیست بلکه باید تمامی آحاد جامعه به جهاد تبیین بپردازند.
کد خبر: ۵۹۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 24May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز (چهارشنبه) در آیین نکوداشت شهدا و نقش‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر علاوه‌بر رزمندگان اسلام موجب خوشحالی تمامی ملت ایران و مسلمان دنیا شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی و بصیرت نیز نوعی جهاد است، افزود: درواقع این نوع جهاد به معنی مقابله با استکبار و دشمنان جهانی است که این مقابله موجب می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود چراکه در هر تهدیدی فرصتی وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، ادامه داد: افرادی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند این سخن و کلام امام راحل را به خوبی درک می‌کنند، این افراد از تمامی زمینه‌هایی که دشمن بعثی برای جلوگیری از ورود رزمندگان ایرانی به خرمشهر مهیا کرده بود اطلاع دارند، درواقع تمامی کارشناسان و ابرقدرت‌های غرب، شرق و رژیم صهیونیستی برای تداوم اشغال خرمشهر با یک‌دیگر اتحاد و هم‌فکری داشتند.

اکبری عنوان کرد: دشمن بعثی پس از اشغال خرمشهر بیش از ۳۶ هزار نیرو نظامی در شهر مستقر کرده بود و به خیال خود آمده بود که بماند، کارشناسان حرفه‌ای کشور‌هایی مانند آمریکا رژیم صهیونیستی نیز به صدام قول داده بودند هیچ جنبنده‌ای توانایی ورود به خرمشهر را نخواهد داشت، اما آنچه که در پیروزی رزمندگان اسلام تاثیر بسزایی داشت نیروی الهی و منحصربفردی بود که به کمک و یاری آن‌ها آمد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر فرمودند "ما خرمشهر‌ها در پیش داریم" و این یعنی همانگونه که رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی خرمشهر شدند باید در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور تلاش شود چراکه این مسئله نیز به اندازه آزادسازی خرمشهر اهمیت دارد و این آبادی نیز تنها به وسیله ایثار، از خودگذشتگی و از بین بردن موانع قابل دستیابی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: راه برون‌رفت از جنگ ترکیبی که امروز دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند جهاد تبیین است و این جهاد نیز ویژه قشر خاصی از مردم نیست بلکه باید تمامی آحاد جامعه به جهاد تبیین بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار