یادداشت/ غلامرضا تدینی‌راد

مرزبان امنیت

مرزبان، شیرمرد سنگر خدمت و عزت، راهت ادامه دارد و پیام شهادتت بانگ سروشی است با آوازهایی سرشار از تحریرهای تازه برای همرزمان تو و خادمان مردم و ملت عزیزمان که می‌دانند سلاح سپاه ولایت، وحدت است و باید عمارگونه مدافع امنیت و اقتدار این کشور و نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۵۹۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ - 26May 2023

مرزبان امنیت گروه استان‌های دفاع‌پرس- «غلامرضا تدینی‌راد» رئیس مرکز رصد فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و افکار عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ لباس رزم به تن کرده و افتخارش این است؛ نام سرباز بر او نهاده‌اند.

مرزبان است و دیده‌بان جان برکف که شب و روز از مرزها دفاع می‌کند. مرز در قاموس نگاه و معرفتش به حریم و حدود ارضی کشور محدود نمی‌شود.

لبیک به فرمان رهبر را  هرلحظه و هرساعت برای خدمت به مردم و دفاع از نظم و امنیت در دل نجوا دارد و از جان مایه می‌گذارد تا جان و زندگی مردم و سلامت جامعه به خطر نیفتد.

او مرزبانی است که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و همچنین خط سلامت اجتماعی و خط ارزش‌ها و اصول انقلابی و اسلامی و خط امنیت تمام قد ایستاده و صلابتش با استعاره‌ها در فهم واژه تفسیر نمی‌شود.

با جلال و شکوه ایستاده و بی‌ملال که باید مرهم زخم باشد و دلهره و نگرانی از دل زخم‌خورده مظلومان بزداید. او فراتر از خیال واهی دشمنان و هر یاوه‌گو، مردانه در جدال هنجارشکنان و قانون‌گریزان و دشمنان انقلاب و مردم در صحنه ایستاده و پای کار است. دلش غمناک نیست از آنان که کناری ایستاده‌اند و نظاره‌گرش هستند.

او مرزبان است و سوگند یاد کرده، از جان گذشته و حافظ میهن چون کوه مستحکم باشد تا جلوه صبح دولتش به شوق دیدن آرامش و امنیت مردم بدرخشد.

چشم بصیرت دارد و دل به فرمان ولی امر سپرده تا شکوه «انا فتحنا» را به رخ بکشد.

فجرآفرین است و برای انفجار نور از جان می‌گذرد. در گردباد فتنه‌ها، مرزبان نظام اسلامی و دفاع از حقوق مردم است و در میدان.

عطر شهادت در عصر این روزها با رنگ خون او مفهوم پیدا کرده است. برخی ناخواسته و شاید ندانسته و گروهی نیز دانسته و از سرعداوت خواستند بگویند مرزبان، نگهبان حقوق مردم نیست و این خیالی باطل بود.

بردبار بود و هیچ نگفت؛ در خیابان، در جاده، در جای‌جای ایران اسلامی با اهدای جان خود ثابت کرد برای مردم و برای کشور و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ستاندن حق مظلوم از ظالم، «یا علی مدد» گفته و در راه حق از معبر دنیا و تعلقاتش چه بی‌ریا گذشته است تا پرچم ابوالفضل (ع) و ندای امام حسین (ع) همیشه در اوج بماند.

بختت بلند مرزبان، در بلندای اقتدار سر برافراشته‌ای و چه زیباست بر شاخسار شوق مردم، امروز شهادتت افتخار و غرور وطن شده است.

مهم نیست یاوه‌گویان و غفلت‌زدگان، گاهی بر حماسه و رشادتت چشم بسته و هیچ نمی‌گویند. آن‌ها حرفی برای گفتن ندارند؛ هفت‌خوان عشق را پیموده‌ای و هر نفس تو بر دستان اقتدار این مرز و بوم شمشیری تازه می‌رویاند.

مرزبان، شیرمرد سنگر خدمت و عزت، راهت ادامه دارد و پیام شهادتت بانگ سروشی است با آوازهایی سرشار از تحریرهای تازه برای همرزمان تو و خادمان مردم و ملت عزیزمان که می‌دانند سلاح سپاه  ولایت، وحدت است و باید عمارگونه مدافع امنیت و اقتدار این کشور و نظام اسلامی بود.

امروز ایران می‌داند این آرامش و امنیت خون بهای شهامت و شجاعت مرزبانی است که مژده «و لا تهنوا» سرداده‌اند و علمدار ولایت هستند.

به یاد شهدای راه امنیت و شهدای غیور مرزبانی برجک «مزه‌سر» سراوان که عاشقانه به آسمان پرکشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها