نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به مسکن محرومین/ ۷۰ هزار واحد مسکن محرومان در حال احداث

حجت‌الاسلام «روحانی‌نژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی توجه به مسکن محرومین بسیار تأکید دارند، گفت: ایشان در حکم ابلاغ بنده تأکید کردند که باید نسبت بازسازی واحدهای تخریبی ناشی از بلایای طبیعی اقدام شود.
کد خبر: ۵۹۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 29May 2023

تأکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به مسکن محرومین/  ۷۰ هزار واحد مسکن محرومان در حال احداثبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین روحانی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: بنیاد مسکن یادگار امام(ره) است که در چهار دهه گذشته خدمات زیادی ارائه داده است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های زیادی از سوی دولت‌های مستقر و مجلس شورای اسلامی به این نهاد محول شده است، بیان داشت: آنچه امروز بنیاد مسکن در دستور کار قرار داده، نوسازی مسکن روستاییان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است و موظفیم عمران و آبادانی را به این مناطق برسانیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم ابلاغ بنده تأکید کردند که باید نسبت بازسازی واحدهای تخریبی ناشی از بلایای طبیعی اقدام شود و در حال حاضر ۲۳ ستاد بازسازی در کشور مستقر است که تا پایان خرداد کار ۱۹ ستاد به اتمام و ساخت مسکن در «هرمزگان و خوی» باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد گفت: تاکنون ۵۲ درصد خانه‌های روستاییان در سراسر کشور و شهرهای کوچک مقاوم‌سازی شده که نقش مؤثری در کاهش خطرات و تلفات ناشی از بلایای طبیعی به خصوص زلزله داشته است.

وی اضافه کرد: نیروهای بنیاد مسکن را افراد انقلابی، ولایی و جهادی دانست که در حوادث مختلف تا آخرین مرحله ساخت مسکن در مناطق حادثه‌دیده حضور دارند و افزود: بنیاد مسکن براساس نیاز و در راستای کمک به دولت در متروسازی، آزادراه ‌سازی و اماکن مقدسه ورود پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص طرح نهضت مسکن ملی، تصریح کرد: این طرح با کمک دولت و بنیاد مسکن در حال اجرا است و بیشترین بخش را بنیاد مسکن اجرا می‌کند و در خراسان جنوبی از ۳۱ شهر ۳۰ تا اجرای طرح نهضت مسن در اختیار بنیاد است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه برکت حساب ۱۰۰ امام و توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شده در پی حوادثی که در سطح کشور به وجود می‌آید، ساخت مسکن در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر خیرین مسکن‌ساز هم به کمک بنیاد مسکن آمده و ۲۲ هزار واحد مسکن خیرساز در کشور ساخته‌ و در اختیار محرومان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار