مدیرکل بنیاد شهید البرز:

امام خمینی (ره) ابرمرد تاریخ معاصر است

رستمیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) ابرمرد تاریخ معاصر است، گفت: امام خمینی در رفتار و گفتار هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست و آغاز گر عصر نوینی برای مسلمانان و آزادگان جهان شد.
کد خبر: ۵۹۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ - 29May 2023

امام خمینی (ره) ابرمرد تاریخ معاصر است«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با برافراشتن پرچم ظلم ستیزی در دنیا، پایه گذار فرهنگ مقاومت اسلامی در سرتاسر عالم شد و امروز وظیفه ما است که با تشریح و تبیین شخصیت آن مرد بزرگ نسبت به او ادای دین کنیم.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، عنوان کرد: همه ما باید با پیروی از این سخن امام خمینی (ره) باید پاسدار حریم مقدس ولایت و سرباز امام خمینی (ره) باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبلیغ و تبیین اندیشه‌های امام خمینی در جامعه تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان یک ضرورت است و همه باید در این راستا بکوشیم.

رستمیان در ادامه از آمادگی بنیاد شهید استان البرز جهت اعزام ایثارگران به مرقد امام (ره) خبر داد و گفت: در صورت همکاری و رزرو جایگاه، بنیاد شهید استان البرز جهت اعزام ایثارگران به مرقد امام (ره) آمادگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار