مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز:

دانش آموزان می‌توانند نسبت به ثبت گروه جهادی اقدام کنند

سرهنگ« طیران» با اشاره به بیان اهمیت حضور و مشارکت دانش آموزان در قالب گروه‌های جهادی گفت: دانش آموزان می‌توانند نسبت به ثبت و فعالیت در قالب گروه‌های جهادی اقدام کنند.
کد خبر: ۵۹۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 30May 2023

دانش آموزان می‌توانند نسبت به ثبت گروه جهادی اقدام کنندسرهنگ پاسدار «مهران طیران» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با تاکید بر اینکه دانش آموزان نیز می‌توانند نسبت به تشکیل گروه‌های جهادی اقدام کنند، اظهار داشت: دانش آموزان به ویژه از مقطع دوم متوسطه به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانند نسبت به ثبت گروه‌های جهادی اقدام کنند.

وی با اشاره به سادگی فرایند ثبت گروه جهادی، افزود: افراد یا دانش آموزانی که تمایل دارند گروه جهادی تشکیل دهند، باید برای ثبت گروه در سامانه اطلس جهادی اقدام کنند.

سرهنگ طیران در ادامه با تشریح فرایند عضویت و ثبت نام گروه‌های جهادی در اطلس جهادی عنوان کرد: در این فرایند افراد علاقه‌مند در ابتدا باید برای ثبت‌نام به سامانه اطلس به نشانی www.atlasjahadi.ir مراجعه کنند و اقدام به تعیین نام کاربری و رمز عبور کنند.

وی افزود: افراد متقاضی پس از طی کردن پروسه ثبت نام و تعیین نام کاربری، لازم است اطلاعات کامل گروه جهادی شامل مسئولان گروه، منطقه هدف، عرصه‌های فعالیت، آدرس و راه‌های ارتباطی را ثبت کنند و پس از ثبت مشخصات گروه جهادی، اطلاعات آن بلافاصله به کارتابل سازندگی ناحیه ارسال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در کارتابل ناحیه پس از راستی آزمایی به کارتابل سازندگی استان جهت صحت سنجی و تایید نهایی فرستاده می‌شود، بیان داشت: پس از تایید نهایی کارتابل بسیج سازندگی استان کد ثبت گروه ارسال خواهد شد و اعضا ابتدا به مدت یک سال به صورت مستمر در قالب هسته جهادی فعالیت خواهند کرد و سپس به عنوان گروه جهادی به ثبت خواهند رسید.

سرهنگ طیران با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی پس از دو سال فعالیت مستمر می‌توانند نسبت به قبول مسئولیت‌های بزرگتر و تحت پوشش قرار دادن هسته‌های جهادی اقدام کنند، عنوان کرد: هدف از فعالیت جهادی کمک به هم نوعان و ترویج فرهنگ خدمت بی منت است.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان حتی می‌توانند گروه جهادی علمی آموزشی تشکیل دهند و با درس دادن به افرادی که از نظر درسی ضعیف هستند بکوشند، تصریح کرد: فلسفه تشکیل گروه جهادی کم به هم نوعان است و هر شخصی بنا به استعداد، تخصص و مهارتی که دارد می‌تواند در این زمینه بکوشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه در اجرای طرح شهید عجمیان نیز از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و دانش آموزی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: گروه‌های دانش آموزی همواره از اخلاص، انگیزه و انرژی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به عنوان یک عضو گرو‌های جهادی بسیار موثر و تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها