جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تداوم تولید موشک‌های دوربرد پدافند هوایی/ ارتقای تجهیزات پدافندی با جدیت دنبال می‌شود

امیر سرتیپ الهامی گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 30May 2023

ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدرت بازدارندگی با جدیت دنبال می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در مراسمی با حضور امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «نصرالله هوشمند» به عنوان فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش منصوب شد.

امیر سرتیپ الهامی در این مراسم با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش در زمینه طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی رشد چشمگیری دارد، اظهار داشت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

وی با اشاره به توانمندی پدافندی کشورمان افزود: توانمندی سامانه‌های موشکی و راداری یکی از مهم‌ترین محور‌های راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقیناً پیامد‌های سنگینی در انتظار هر گونه نقض حریم هوایی کشورمان توسط بیگانگان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری و موشکی با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر و رصد بیش از دو هزار کیلومتر در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدرت بازدارندگی با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار