معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

امدادرسانی هلال احمر به زن گرفتار در کوه‌های طارم

«آقاجانلو» گفت: تیم کوهستان هلال احمر زنجان به زن ۳۵ ساله‌ای که دچار شکستگی پا و در گرنه کوهستانی «آق گدیک» طارم گرفتار شده بود، امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۵۹۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 02June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «غفور آقاجانلو» امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۳:۲۰ ظهر امروز یکی از همراهان این زن گرفتار در کوه با ندای امداد تماس برقرار کرده و خواستار امدادرسانی شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله یک تیم چهار نفره همراه با ست سبک تجهیزات کوهستان برای امدادرسانی به گرنه کوهستانی «آق گدیک» اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این زن ۳۵ ساله که برای چیدن سبزی کوهی در این گردنه واقع در جاده زنجان – چورزق رفته و دچار شکستگی پا شده و قادر به ادامه مسیر نبود.

آقاجانلو یادآوری کرد: با رسیدن تیم کوهستان هلال احمر، این تیم اقدام به آتل بندی، تثبیت این مصدوم کرده و آن را تا کنار جاده منتقل و تحویل اورژانس دادند و عملیات امدادرسانی ساعت ۱۴:۴۶ به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار