معاریو خبر داد؛

آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیات گسترده نظامی در کرانه‌ باختری

رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روز‌های اخیر در کرانه‌ باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی، از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 03June 2023

ارتش رژیم صهیونیستی آماده عملیات گسترده نظامی در کرانه‌باختریبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، روزنامه عبری‌زبان معاریو امروز (شنبه) گزارش داد که ارتش اسرائیل خود را برای سناریوی افزایش عملیات‌های مقاومتی آماده می‌کند که به تبع آن مجبور به آغاز عملیات نظامی گسترده چند روزه در شمال کرانه باختری خواهد بود.

این روزنامه اشاره کرد که این عملیات ممکن است در برخی مناطق از جمله بخش قدیمی شهر نابلس یا اردوگاه جنین که کانون اصلی هسته‌های مقاومت است، انجام گیرد.

«تال لیو رام» تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو بیان کرد که ارتش ممکن است هر لحظه تصمیم به آغاز عملیاتی نظامی در شمال کرانه باختری با هدف نابودی گروه‌های مسلح فلسطینی و مصادره سلاح‌های موجود در این منطقه بگیرد؛ بنابراین لازم است که نیرو‌های بی‌شماری فراخوانده شوند و در نتیجه احتمالاً چنین عملیاتی تلفات مالی زیادی هم به همراه داشته باشد.

رام اظهار داشت که عملیات‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مرتبط با تعداد کشته‌های فلسطینیان خواهد بود و این یعنی احتمال ورود غزه به خط درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی که در این‌صورت اوضاع بسیار پیچیده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار