مازندران در سوگ رهبری الهی

استان مازندران همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) به سوگ و عزا نشسته است.
کد خبر: ۵۹۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 04June 2023

مازندران در سوگ پیر فرزانه و رهبر الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دیار علویان به سوگ و عزا و ماتم نشسته است.

به این مناسبت و همچنین بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد برنامه‌هایی در گوشه و کنار این استان تدارک دیده شده است.

همچنین جمعی از عاشقان و دلباختگان عازم مرقد مطهر امام عارفان شده‌اند تا یک بار دیگر با آرمان‌های الهی این پیر فرزانه و مرد الهی تجدید بیعت کنند.

برگزاری یادواره‌های شهدا در گوشه و کنار این استان عشق و ارادت مردم همیشه در صحنه، ولایی، شهیدپرور و انقلابی استان مازندران را حکایت می‌کند و در این ایام شمار یادواره‌های شهدا در استانی که به پایتخت یادواره‌های کشور لقب گرفته است، نشان از روحیه شهادت طلبی و بصیرت مردم دیار علویان دارد.

در همین زمینه، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر استان خبر داد.

همچنین به گفته حجت الاسلام «حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به‌مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و بزرگداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد مراسم‌هایی دربیش از ۲۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها