حجت الاسلام عدیده خبر داد

آغاز مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: این مسابقات به مدت سه روز به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ - 24November 2015

آغاز مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت الاسلام محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن اعلام خبر آیین افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: این مراسم صبح فردا با حضور مقامهای لشگری و کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار میشود.

حجت الاسلام عدیده تصریح کرد: این مسابقات به مدت سه روز به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد مقدس و در رشتههای حفظ کل، 20جزء، 15جزء، 10جزء، 5جزء، قرائت، تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم سطح 1و2 در سطح کارکنان پایور و وظیفه برگزار خواهد شد.

وی افزود: 161 نفر از کارکنان پایور و وظیفه در این مسابقات به رقابت میپردازند و نفرات برتر به مسابقات سراسری ارتش راه خواهند یافت.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی در پایان اظهار داشت: برای داوری این مسابقات از اساتید و داوران برجسته شهر مشهد مقدس دعوت به عمل آمده و برنامههای فرهنگی، مذهبی و سیاحتی متنوعی برای متسابقین در طول برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها