حجت الاسلام انصاری در اختتامیه سیزدهمین دوره طرح بصیرت؛

حضرت زینب(س) نمونه بارز فداکاری در خانواده است

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: حضور خانواده‌ها در قیام عاشورا یکی از دلایل ماندگاری این فرهنگ است و نمونه بارز این فداکاری در خانواده، حضرت زینب(س) است.
کد خبر: ۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ - 24November 2015

حضرت زینب(س) نمونه بارز فداکاری در خانواده است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره طرح بصیرت خانوادههای منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری در این مراسم اظهار داشت: بصیرت ریشه در تاریخ اسلام دارد و قیام سرور و سالار شهیدان نمونه بارز بصیرت و آگاهی در برابر بیبصیرتی و غفلت است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: اگر بخواهیم بدانیم که عزاداری ما برای امام حسین(ع) به چه میزان مقبول واقع شده است باید ببینیم که چقدر به فرهنگ اصیل عاشورا نزدیک شدهایم.

وی تصریح کرد: حضور خانوادهها در قیام عاشورا یکی از دلایل ماندگاری این فرهنگ است و نمونه بارز این فداکاری در خانواده، حضرت زینب(س) است که باید به عنوان یک الگوی ارزشمند از رفتار و منش آن حضرت پیروی نمود.

این دوره از کلاسها با حضور 140نفر از خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب و با موضوعات نقش مثبت و منفی تلفن همراه، ماهواره و اینترنت، مهارتهای تربیت مذهبی فرزندان، مهارت مقابله با پرخاشگری، استرس و سیاستهای کلی جمعیت به مدت سه روز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها