برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ - 24November 2015

برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور مقامات لشگری و کشوری در بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: امروز دنیای اسلام به معارف اسلامی احتیاج دارد و درسی که قرآن به ملتها داده است درس ایستادگی، استقامت و حیات طیبه است.

حجت الاسلام عدیده اظهار داشت: در دوران طاغوت قرآن در کشور ما مهجور بود و هیچ حرکت جمعی در جهت ترویج قرآن انجام نمیشد اما امروز در جمهوری اسلامی یکی از برنامههای اصلی متولیان فرهنگی ترویج قرآن است و از مظاهر آن همین مسابقات قرآن است اما این مقدمه و طریقی برای فهم معارف و آیات قرآنی میباشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سیدی رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار داشت: قران کریم هدایتگر بشر است و اگر همه موجودات صاحب عقل جمع شوند نمیتوانند یک آیه مانند آن بیاورند.

همچنین امیر سرتیپ دوم عبدا... رشادی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ضمن خیرمقدم شرکت کنندگان در این مسابقات از زحمات مجموعه آستان قدس رضوی و عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برای برگزاری این مسابقات تقدیر نمود.

در این مراسم قاری بین المللی قرآن آقای علی قاسمآبادی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

گفتنی است این مسابقات به مدت سه روز در رشتههای حفظ کل، 20 جزء، 15جزء، 10جزء، 5جزء، اذان، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم سطح 1و2 برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها