مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» در یاسوج

حجت‌الاسلام «جهانبخشی» از برگزاری نمایشگاه عکس «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 06June 2023

برگزاری نمایشگاه «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» در یاسوجحجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: نمایشگاه عکس «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد در یاسوج برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج در حسینیه شهید قاسم سلیمانی حوزه علمیه مرکز استان برپا شده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه تا تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ پذیرای بازدید علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

جهانبخشی ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۰ جانباز و ۳۴ شهید روحانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار