یادواره شهدای اقتدار برگزار شد؛

آروزی شهید تهرانی مقدم قبل از شهادتش محقق شد

شهید تهرانی مقدم در این فضا و از سال ۱۳۶۲ با ورود به مسئله پشتیبانی رزمی جنگ وارد میدان شد تا در واحد موشکی سپاه با تلاش مستمر و مضاعف شبانه روزی خود و یاران خستگی ناپذیر امام امت سامانه های دفاعی موشکی را برای دفاع در برابر تهاجم موشکی رژیم تا دندان مسلح بعث عراق آماده و مهیای دفاع کند.
کد خبر: ۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰ - 10November 2013

آروزی شهید تهرانی مقدم قبل از شهادتش محقق شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار نامی از همرزمان شهید حسن تهرانی مقدم در مراسم یادواره شهدای اقتدار نظام با تقدیر از خانواده های معظم شهدا و با اشاره به الگوی عاشورایی شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: شهید تهرانی مقدم و یاران شهیدش ادامه دهندگان خط سرخ شهادت بودند و مقام این شهیدان والا و ارزشمند است و به راستی که هیچکس نمیتواند درست آنها را معرفی کند.

وی در ادامه افزود: بیشتر شهدای اقتدار نظام و عزیزانی که در این محل به شهادت رسیدند از جوانان بودند و به راستی که به مقتدای خود حضرت علی اکبر به خوبی اقتدا کردند. مبارزه عملی با دشمنان انقلاب به صورت صد در صدی در شهید تهرانی مقدم منعکس بود. شهید تهرانی مقدم و شاگردان شهیدش برای پیشبرد اهداف متعالی نظام خط شکن شدند و خطوط مقدم مبارزه را یکی پس از دیگری شکستند و در وانفسای فقر تجهیزاتی در برابر تهاجم ارتش رژیم بعث با دست خالی خود را در مواجهه با موشکهای اسکاد و فراگ عراق دیدند.

سردار نامی اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم در این فضا و از سال ۱۳۶۲ با ورود به مسئله پشتیبانی رزمی جنگ وارد میدان شد تا در واحد موشکی سپاه با تلاش مستمر و مضاعف شبانه روزی خود و یاران خستگی ناپذیر امام امت سامانه های دفاعی موشکی را برای دفاع در برابر تهاجم موشکی رژیم تا دندان مسلح بعث عراق آماده و مهیای دفاع کند.

همرزم شهید تهرانی مقدم افزود: یکی از این سامانهها سامانه موشکی زمین به زمین است که اکنون میتواند قدرت بازدارندگی داشته باشد که شهید تهرانی مقدم با همان تلاش بی وقفه خود آن را برای دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی ایران تولید کرد. شهید تهرانی مقدم در یک فرایند گام به گام کشور را با اتکا به نیرو های توانمند و جوان بومی از صفر به اقتدار کنونی نظام در برابر دشمنان قسم خورده خود رساند.

سردار نامی در ادامه گفت: آرزوی شهید بزرگوار تهرانی مقدم ساخت موشکی با برد نقطه زنی قلب رژیم غاصب اسرائیل بود و افراد به خاطر این آرزوی او نگاه خاصی به ایشان داشتند و وقتی که این رویا محقق شد یکی از اساسیترین رویاهای ما به واقعیت گرایید. الگو بودن این شهید و راه و رسم ایشان باید سرلوحه تمام بخشهای اقتصادی، فرهنگی و جهادی باشد.

نامی همچنین اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم در بخش توسعه عملیاتی و طراحی سامانهها پیشتاز بود. پایگاه های موشکی امروزه در کشور برای مقابله با تهدیدات آماده است و امروز همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند اگر از اسرائیل کوچکترین اشتباهی سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
شهدای اقتدار در نتیجه حادثه شهید نشدند بلکه در رویارویی مستقیم با استکبار جهانی و در خط مقدم جهاد و مبارزه شهید شدند، خط مقدم این مبارزه همان یادمانی بود که امروز در محل شهادت این شهدای گرانقدر رونمایی کردیم.


سردار نامی در خاتمه سخنرانی خود گفت: ارزش شهدای اقتدار نظام اگر بیشتر از شهدای دفاع مقدس نباشد کمتر هم نیست. خط مقدم امروز همین منطقه بیدگنه است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار