روابط عمومی جشنواره مردمی عمار اعلام کرد؛

عدم تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مردمی عمار

روابط عمومی جشنواره فیلم عمار با اعلام عدم تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در این جشنواره، از علاقه‌مندان خواست تا حداکثر پنج روز پس از آخرین مهلت ثبت‌نام نسبت به تحویل اثر خود به دبیرخانه اقدام کنند.
کد خبر: ۵۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ - 25November 2015

عدم تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مردمی عمار

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، تاکنون بیش از 1350 اثر در بخش داخلی ششمین جشنواره مردمی عمار ثبتنام کردهاند.

بنابر این گزارش، از زمان اعلام فراخوان ششمین جشنواره عمار، 994 اثر در بخش «فیلم» ، 205 اثر در بخش «فیلمنامه» و 30 اثر در بخش «نقد، مقاله و پژوهشهای سینمایی» در این جشنواره حضور پیدا کردند و در بخش «فیلم ما» نیز که مربوط به فیلمسازی آماتور و مردمی میشود، تاکنون 106 اثر به دبیرخانه عمار رسیده است.

همچنین تاکنون، به جز استان تهران، استانهای قم، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، خوزستان به ترتیب با 73، 60، 54، 45 و 36 اثر بیشترین آثار ثبت شده در بخش فیلم جشنواره را به خود اختصاص دادهاند.

همچنین در بخش فیلم، در کنار شهر تهران و مراکز استانها حضور شهرستانهای کوچک و محروم خودنمایی میکند به گونهای که  شهرهای سیرجان، قلعه گنج و کهنوج(کرمان)، مرند(آذربایجان شرقی)، جعفرآباد(قم)، شاهرود(سمنان)، دزفول(خوزستان)، کاشان(اصفهان) و نیشابور(خراسان رضوی) آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال کردهاند.

بنابر این گزارش، در حوزه قالب و موضوع نیز قالبهای «مستند»، «داستانی»، «نماهنگ» و موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «اقتصاد مقاومتی» و «جنگ نرم» نیز بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده اند.

روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار با اعلام عدم تمدید مجدد مهلت ثبتنام در ششمین جشنواره مردمی عمار، از فیلمسازان، مستندسازان و علاقهمندان خواست تا حداکثر پنج روز پس از آخرین مهلت ثبتنام نسبت به تحویل اثر خود به دبیرخانه اقدام کنند، در غیر این صورت اثرشان پذیرفته نمیشود.

بنابر این گزارش مهلت ثبتنام در ششمین جشنواره مردمی عمار در بخشهای فیلم و فیلمنامه، 10 آذر، در بخش فیلم ما 15 آذر و در بخشهای لوح نگار، پژوهشها و مقالات سینمایی 20 آذر  اعلام شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار