رئیس کمیته اسکان ستاد مرکزی اربعین حسینی خبر داد؛

استقرار ۳ هزار موکب در مسیر راهپیمایی زوار اربعین در خوزستان

حجت الاسلام موسوی گفت: در اربعین حسینی امسال سه هزار موکب مردمی در مسیرهای تردد زائران، ورودی و خروجی شهرها به زائران اربعین حسینی به صورت خودجوش خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ - 20June 2023

استقرار ۳ هزار موکب در مسیر راهپیمایی زوار اربعین در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمود موسوی» رئیس کمیته اسکان تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز ضمن بازدید از مرزهای چذابه و شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اربعین حسینی امسال سه هزار موکب مردمی در مسیرهای تردد زائران، ورودی و خروجی شهرها به زائران اربعین حسینی به صورت خودجوش خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد موکب به میزان یک هزار و ۵۰۰ موکب در مسیرهای منتهی به مرزهای بین‌المللی شلمچه و چذابه و ورودی و خروجی راه‌های خوزستان به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اربعین حسینی امسال ۲۰۰ هزار خادم در مسیرهای مختلف و راه‌های منتهی به مرزهای ۶ گانه کشور به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند، ادامه داد: خدمت رسانی به زائران از اول تا ۲۰ صفر متمرکز می‌شود و چند روز بعد از اربعین و بازگشت زائران از شهرهای مقدس عراق، خدمت رسانی تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به دهمین سالروز شکل‌گیری موکب‌های مردمی در خروجی مرزها و مسیرهای تردد زائران اربعین، گفت: تعدادی از موکب‌های ایرانی برای خدمت رسانی به زائران به عراق عزیمت می‌کنند.

موسوی افزود: حدود ۴۰ هزار موکب عراقی نیز در شهرهای مقدس عراق به مناسبت اربعین حسینی به زائران حضرت امام حسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار