در پیام رئیس پارک علم و فناوری خراسان به مناسبت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران آمده است؛

شهید «چمران» استاد تراز انقلاب اسلامی

«مسعود میرزائی شهرابی» با صدور پیامی، چهل و دومین سالگرد شهادت نخبه علمی و مبدع مبارزات چریکی، دکتر «مصطفی چمران» را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۹۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 21June 2023

شهید «چمران» استاد تراز انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مسعود میرزائی شهرابی» رئیس پارک علم و فناوری خراسان با صدور پیامی فرارسیدن‌ چهل و دومین سالگرد شهادت نخبه علمی و مبدع مبارزات چریکی، دکتر «مصطفی چمران» و روز ملی بسیج اساتید را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۳۱ خردادماه سال۱۳۶۰، یادآور شهادت بزرگ‌مردی از تبار اندیشمندان و مبارزان انقلاب اسلامی، استاد شهید دکتر «مصطفی چمران» است. دانشمند شهیدی که مظهر علم و ایمان و عمل و جهاد بود و شخصیتی جامع‌الاطراف داشت که در عین مرتبه بالای علمی به‌عنوان یک فیزیک‌دان برجسته، سیاست‌مداری انقلابی، سرداری بسیجی، ساده‌زیست و سرباز مردم بود.

وی بی‌ادعا، اهل سیر و سلوک و عرفان، خالق مبارزات چریکی و انتقال‌دهنده آن به جهان اسلام و جبهه مقاومت و از انقلابیون شاخص در انقلاب اسلامی بودند.

حقیقتاً اگر بخواهیم از استاد تراز انقلاب اسلامی و فرمانده جنگ نرم و قله اساتید شهید دانشگاه نام ببریم، اذهان همه اندیشمندان به سمت شهید دکتر چمران متوجه می‌شود، او می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای اساتید، دانشجویان و جوانان عصر حاضر باشد، اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور امسال با شعار «استاد بسیجی، جهاد تبیین و امیدآفرینی، اعتلای حکمرانی» روز ملی بسیج اساتید را گرامیداشته و تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهند داشت و گوش به فرمان آن رهبر و مقتدای انقلابی خواهند بود.

امروزه هم‌افزایی اساتید بسیجی به‌عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان بسیجی به‌عنوان افسران جنگ نرم و دانش‌آموزان به‌عنوان سربازان جنگ نرم، بیش از پیش مورد انتظار است تا ان‌شاءالله زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین انقلاب اسلامی و بسترساز  ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها