استاندار مازندران عنوان کرد؛

اختصاص۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای مقابله با اعتیاد در مازندران

«حسینی‌پور» گفت: در یکسال اخیر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای مقابله و کنترل اعتیاد به مازندران اختصاص داده شد.
کد خبر: ۵۹۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 21June 2023

اختصاص۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای مقابله با اعتیاد در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در حاشیه راه اندازی مرکز یاریگران زندگی که جنب درمانگاه فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه به‌دنبال اجرای ساز و کار‌های مناسب برای پیشگیری از اعتیاد در استان هستیم تا این این معضل اجتماعی در استان کاهش یابد یا ریشه کن شود، اظهار داشت: مازندران به عنوان استان گردشگرپذیر و برای قرار گرفتن در مسیر گردشگری حرفه‌ای، باید برنامه ریزی هایش در جهت کاهش آسیب‌ها باشد.

حسینی پور افزود: دولت سیزدهم مقابله و کاهش اعتیاد در جامعه را سرلوحه کار‌های خود قرار داده است و این تصمیم و اراده دولت در مازندران نیز پیگیری و در حال اجرا است و تاکنون اقدامات خوبی نیز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خانه یاریگران زندگی می‌تواند اقدام مهم و اثرگذار در پیشگیری از اعتیاد را ایفا کند، گفت: در جامعه افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند که راهنمایی آن‌ها از طریق مشاوره خانه یاریگران زندگی می‌تواند تا حد زیادی در جلوگیری از گرایش آن‌ها به این معضل جلوگیری کند.

استاندار مازندران افزود: در یکسال اخیر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای مقابله و کنترل اعتیاد به مازندران اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار