نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

اختصاص ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی و صنایع دستی در سال‌جاری

«علیپور» از اختصاص ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی و صنایع دستی در بودجه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 24June 2023

اختصاص ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی و صنایع دستی در سال جاری«کمال علیپور خنکداری» نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاحیه بازارچه محلی در روستای «واسکس» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، ضمن تشکر از اهالی روستا با بیان اینکه امسال سال رشد تولید و مهار تورم است، اظهار داشت: اگر قرار است مهار تورم انجام شود حتما باید به مقوله تولید خیلی بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه پایه و اساس تولید باید از همین روستا‌ها آغاز شود، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ برای مشاغل خانگی و کار‌های دستی و خرد ۳۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد از محل تبصره ۱۴ هدفمندی یارانه‌ها که پول نقد است.

علیپور‌ گفت: آن دسته از افرادی که تولید دارند تولیدات خرد در این بازارچه‌ها حضور پیدا کنند کم کم به سمت برند سازی بروند این افراد می‌توانند از بند تبصره ۱۸ تسهیلات دریافت کنند که مبلغ آن از ۱۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ میلیارد تومان خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه این تولیدات سبب عرضه بیشتر محصولات می‌شود، عنوان کرد: کاهش تورم و دائمی شدن بازارچه‌ها را شاهد خواهیم بود تا اقتصاد روستا بدست خود مردم اداره شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها