گزارش دفاع‌پرس به‌مناسبت اربعین شهادت مرزبانان فراجا؛

آمادگی جوانان ایرانی برای تغییر محاسبات دشمن/ مرزبانان دهه هفتادی و هشتادی گزینه مقاومت را برگزیدند

امروز دشمنان باید بدانند ایران اسلامی میلیون‌ها جوان همچون حسین بادامکی، علی غنی با تدبیر، محمد جمالزاده، یونس سیفی نژاد و ناصر حیدری دارد که گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند تا با حضور در هر صحنه‌ای محاسبات را تغییر دهند.
کد خبر: ۵۹۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸ - 29June 2023

مرزبانان دهه هفتادی و هشتادی گزینه مقاومت را برگزیدند/ جوانان ایرانی آماده تغییر محاسبات دشمن هستندگروه اجتماعی دفاع‌پرس: طی ماه‌های گذشته دشمن با استفاده از رسانه‌های معاند و با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و به بهانه کشته شدن «مهسا امینی» اقدام به تحریک جوانان و اغتشاش و درگیری در کشور کرد.

براندازان در این حواد دست به هرکاری زده‌اند همانند دروغ پردازی‌های مختلف، کشته سازی تا تهمت به مسئولان نظام؛ یک روز در رسانه‌های خود جرم محاربه را تفسیر می‌کنند، یک روز احکام قضائی را زیر سوال می‌برند و روز دیگر ساخت کوکتل مولوتوف و چگونگی آشوب را آموزش می‌دهند، یک روز ادعای حقوق بشرشان گل می‌کرد و به شبهه افکنی می‌پردازند و روز دیگر از قاتلان مدافعان امنیت حمایت می‌کنند.

متاسفانه در این بین برخی از جوانان با فریب توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را خوردند و به صحنه آمدند و اقدام به تخریب و ... کردند. 

پس از این اتفاقات رهبر معظم انقاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح فرمودند: امروز یک جریان تبلیغاتی گمراه‌کننده‌ای وجود دارد که می‌خواهد عکس این را تبلیغ بکند؛ همّت این جریان تبلیغاتی این است که وانمود کند جوان ایرانی از ارزش‌ها گسسته است و به آینده ناامید است و احساس مسئولیّت نمی‌کند؛ این را یک جریان تبلیغاتی دارند بشدّت دنبال می‌کنند. این، عکس واقعیّت است؛ درست نقطه‌ی مقابل واقعیّت موجود در کشور ما است. نسل جوان ما در همه‌ی عرصه‌ها و میدان‌ها تا امروز دارای حرکت درخشنده بوده است، در آینده هم ان‌شاءالله همین جور خواهد بود: چه در دفاع از میهن، چه در دفاع از امنیّت، چه در کمک به جبهه‌ی مقاومت در کلّ منطقه ــ در همین حرکت عظیم و مقدّس دفاع از حرم ــ چه در خدمات اجتماعی، چه در پیشرفت‌های علمی ــ که شما که نگاه می‌کنید، پیشرفت‌های علمی در هر نقطه‌ای در واقع بر دوش جوان‌ها است و آن‌ها هستند که پیشران این حرکتند ــ چه در همه‌ی آئین‌های مذهبی، این راه‌پیمایی اربعین ــ چه میلیون‌ها جوان ایرانی که رفتند و راه نجف تا کربلا را طی کردند و چه میلیون‌ها جوانی که در خود کشور، در شهرها، به عنوان اربعین، به عنوان دورافتادگان از آن سرمنزلِ بشارت و معنویّت راه‌پیمایی کردند ــ چه در میدان تولید و ابتکار که خبر‌های آن را در تلویزیون مشاهده می‌کنید که هر روزی در یک بخشی از بخش‌های تولید کشور و صنعت کشور یک حرکت جدیدی را جوان‌های ما دارند ارائه می‌دهند، چه در مقابله‌ی با بیماری همه‌گیر و چه در نهضت کمک مؤمنانه، چه در جهاد فرهنگی، چه در امداد به مناسبت حوادث طبیعی، سیل و زلزله و امثال اینها؛ در همه جا که شما نگاه می‌کنید، حضور جوانان را به صورت پُررنگ می‌بینید. این جوان نمی‌تواند ناامید باشد، این جوان نمی‌تواند گسسته‌ی از ارزش‌ها باشد، این جوان یک نیروی خستگی‌ناپذیر در وسط جبهه است و البتّه جوانان انقلابی و باایمان در همه‌ی این موارد پیشتاز بودند. این وضع جوان‌ها است.

جوانان دهه هفتادی و هشتادی مرزبانی فراجا برجک سرمزه نشان دادند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند محاسبات دشمنان شکست خورده است؛ شهیدان گروهبان‌یکم «حسین بادامکی» متولد ۱۳۷۷، گروهبان‌یکم «علی غنی با تدبیر» متولد ۱۳۷۹، سرباز وظیفه شهید «محمد جمالزاده» متولد ۸۳، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی نژاد» متولد ۱۳۸۲، سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری» متولد ۱۳۸۲، با اینکه می‌توانستند با تسلیم شدن جان خود را نجاد دهند راه مقاومت را انتخا کردند و با تقدیم جان خود و رنگین کردن برجک مزه سر در همیشه تاریخ ماندگار شدند.

امروز دشمنان باید بدانند ایران اسلامی میلیون‌ها جوان همچون حسین بادامکی، علی غنی با تدبیر، محمد جمالزاده، یونس سیفی نژاد و ناصر حیدری دارد که گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند تا با حضور در هر صحنه‌ای محاسبات را تغییر دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار