مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون در کردستان

حجت‌الاسلام «رازیانی» از برگزاری دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون در کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از دهم تا سیزدهم تیرماه در شهر مریوان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۰۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 04July 2023

برگزاری دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون استان کردستان از دهم تا سیزدهم تیر در شهر مریوان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی بیان کرد: شناخت فرق و مذاهب (شیعه‌شناسی)، وحدت تمدنی امامین انقلاب، روش شناسی تبلیغ در مناطق تلفیقی و پاسخ به شبهات حوزه فرق و مذاهب سرفصل‌های این دوره آموزشی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون با مشارکت گروه امت و تمدن، پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام، اداره‌کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی(مفتاح) برگزار شده است.

رازیانی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده و حجت‌الاسلام خورشیدی از پژوهشگران و اساتید پژوهشکده باقرالعلوم سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اساتید این دوره آموزشی هستند.

وی در پایان اضافه کرد: این دوره به میزبانی اردوگاه امام علی علیه‌السلام شهرستان مریوان در حال برگزاری است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار