تقدیر مدیرکل بنیاد استان مرکزی از جانباز سرافراز و فعال شاهد و ایثارگر حوزه هنری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در دیدار با «حاج سعید وفایی» جانباز سرافراز و فعال شاهد و ایثارگر حوزه هنری استان، با اهدای لوح تقدیر از طرف معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در چند سال اخیر در عرصه ایثار و شهادت نقش مؤثری داشت از وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۰۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 05July 2023

تقدیر مدیرکل بنیاد استان مرکزی از جانباز سرافراز و فعال شاهد و ایثارگر حوزه هنریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در دیدار با «سعید وفایی» فعال حوزه هنری و نویسندگی با اهدای لوح تقدیر از طرف «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در چند سال اخیر در عرصه ایثار و شهادت نقش مؤثری داشت، از وی تجلیل کرد.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای سال ۱۴۰۲ با ارسال پیام و لوح تقدیر از فعالان عرصه‌های جهادی و فرهنگی که در سال‌های اخیر در عرصه ایثار و شهادت نقش داشتند تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام تبریک آمده است:

شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث آزادگی‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران معظم است. آنان که باایمان به اصل ولایت و ثبات قدم در راه مجاهدت، افتخار و اقتدار را قرین نام ایران اسلامی کرده‌اند. از این‌ رو هر گامی در جهت خدمت به این قشر معزز و افتخارآفرین در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

اینجانب تلاش‌های صادقانه و اقدامات مجدانه جنابعالی را در خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارج نهاده و از زحمات ارزشمندتان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم. به‌یقین خدمت به این جامعه معظم توفیق و توشه‌ای گران‌بهاست که اجر دنیوی و اخروی برای جنابعالی به دنبال خواهد داشت. امید آنکه به فضل الهی همواره در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار