در مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز جنگال میگ ۲۹ مطرح شد؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: دانشگاه شهید ستاری مرجع نیرو‌های مسلح در حوزه هوانوردی است

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه دانشگاه شهید ستاری به عنوان یک قطب در حوزه‌های علمی، آموزشی و تحقیق و پژوهش مطرح است، گفت: دانشگاه شهید ستاری مرجع نیرو‌های مسلح در حوزه هوانوردی است.
کد خبر: ۶۰۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 09July 2023

دانشگاه شهید ستاری مرجع نیرو‌های مسلح در حوزه هوانوردی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش در حاشیه بازدید فرمانده کل ارتش از دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: کار‌های خوبی در حوزه تربیتی، آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه انجام شده است و عناصر مرتبط در این سه حوزه توانسته اند هم افزایی و همگرایی خوبی را در راستای انجام ماموریت انجام دهند.

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه دانشگاه شهید ستاری در حوزه تحقیق و سایر حوزه‌ها گام‌های بسیارخوبی برداشته است، افرود: در حوزه آموزش نیز تغییرات و بروز رسانی‌های بسیار خوبی انجام شده و به عنوان مرجع تربیت و آموزش خلبانی در کشور جایکاه خود را تثبیت نموده است و در حوزه پژوهش نیز ارتباط حوزه فناوری و نیاز را با ماموریت نیروی هوایی به خوبی برقرار نموده است.

معاون تربیت و آموزش ارتش خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه شهید ستاری به عنوان یک قطب در حوزه‌های علمی، آموزش و تحقیق و پژوهش مطرح بوده و مرجع نیرو‌های مسلح در حوزه هوانوردی است و امید است در آینده نیز به کانون علوم فضایی نیرو‌های مسلح تبدیل شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار