ادای احترام «مجتهدزاده» به شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع‌ مقدس در سفر به ارومیه با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۰۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 16July 2023

ادای احترام «مجتهدزاده» به شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع‌ مقدس امروز به همراه معاونین خود وارد شهرستان ارومیه شد.

وی در بدو ورود، مورد استقبال جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا قرار گرفت.

پس از آن، رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع‌ مقدس به همراه معاونین با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این مکان ادای احترام کردند.

«نشست با دانشجویان دختر دانشگاه‌های آذربایجان غربی»، «نشست با اموربانوان سازمانها»، «نشست با نخبگان بسیجی»، «نشست با همسران شهید، مادران و خواهران شهید» از جمله برنامه‌های سفر سه روزه این مسئول به استان آذربایجان غربی است.

قرار است «مریم مجتهدزاده» امروز با حضور در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره استانی «حس پروانگی» از کتابی با عنوان «از پیله تا پروانه» و مستند «شهید نعمتی»  که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تهیه شده رونمایی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار