رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

وحدت عمل و نظر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ایثارگران

قاضی‌زاده هاشمی در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با حضور حجت‌الاسلام موسوی مقدم امیدوارم با یک وحدت عمل و نظر بتوانیم خدمتگزاران خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.
کد خبر: ۶۰۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ - 25July 2023

وحدت عمل و نظر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: این مراسم به منظور تکریم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین شکری برگزار شده است که بیش از سه سال همواره مانند پدری برای جامعه هدف و پناهی برای خانواده، دختران و همسران شهدا بودند و برای ما نیز همراهی جدی بودند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: حجت‌الاسلام شکری عمیقاً ولایتمدار و خدوم هستند و امر و تدابیر مقام معظم رهبری را پیش از ابلاغیه دفتر رهبر معظم ابلاغ می‌کردند. من ذره‌ای در عملکردشان عدول ندیدم و همواره همراهی و حمایت همه جانبه ایشان در تمام امور هویدا بود. ایشان همواره با نگاه بلندشان پشتیبان فکری ما بودند.

وی با عرض خیرمقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، افزود: با ایشان از زمان حضور در بنیاد شهید خراسان و صداوسیمای خراسان و کشور آشنایی دارم و ضمن خیر مقدم حضور ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امیدواریم با یک وحدت عمل و نظر بتوانیم خدمتگزاران خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است و در تکریم ایثارگران باشیم.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: منظور از تکریم خانواده‌های معظم شهدا تنها خواسته‌های دنیوی این عزیزان نیست، کرامت را ما در رسیدگی‌های دنیوی می‌دانیم در صورتی که حفظ عزت نفس خانواده‌ها و حفظ شخصیت معنوی بالاتر از هر چیزی است و باید این را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: آنچه به انسان‌ها شخصیت می‌دهد داشته‌های مادی نیست بلکه داشته‌های معنوی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی که وظیفه اداره این خانواده‌ها را بر عهده دارد باید به آن توجه داشته باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار