نمانیده ولی فقیه در کردستان:

استادیاران، خدمات نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه از خودگذشتگی، شیوه شهدای کربلا برای حراست و حفاظت از دین مبین اسلام بود، گفت: استادیاران، خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را برای مردم بازگو کنند تا دشمن این خدمات را کمرنگ نکند.
کد خبر: ۶۰۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ - 27July 2023

استادیاران، خدمات نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نمانیده ولی فقیه در کردستان در نشست مجمع استادیاران صالحین کردستان در سنندج اظهار داشت: کار مجمع استادیاران مقدس و حرکت آن در مسیر دین و ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی، شیوه شهدای کربلا برای حراست و حفاظت از دین مبین اسلام بود، افزود: مبارزه با تحریف دشمنان یکی از اقدامات مجمع استادیاران باشد چرا که دشمنان امروز به وسیله رسانه هایی که در اختیار دارند در صدد وارونه جلوه دادن خدمات ارزنده نظام اسلامی هستند.

نمانیده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: استادیاران، خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را برای مردم بازگو کنند تا دشمن این خدمات را کمرنگ نکند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، ایجاد تردید و شک در افکار عمومی و به خصوص جوانان از دیگر دسیسه های دشمنان است و ضرورت دارد استادیاران مقابله با این موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی یادآور شد: تخریب و اهانت به مقدسات، قرآن، امام حسین(ع) و مکتب ما یکی دیگر از برنامه های دشمنان است که باید با آن مقابله شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها