یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

رزمایش «بصیرت» و «اقتدار» در محرم

ملت امام حسین (ع) یکپارچه و متحد با حضوری باشکوه در اقصی نقاط کشورمان به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداختند و به معاندان نظام ثابت کردند پیوند‌شان با آرمان‌های امام‌حسین (ع)، محکم‌تر از آن است که با کمپین‌های مضحک «سیاه نپوشیم» و «نذری محرم نخورید» گسسته شود.
کد خبر: ۶۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 01August 2023

رزمایش «بصیرت» و «اقتدار» در محرمگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ پیش از آغاز ماه محرم‌الحرام رسانه‌های ضد انقلاب و برخی از سلبریتی‌هایی که برای این رسانه‌ها خوش رقصی می‌کنند با راه انداختن کمپین‌هایی ازجمله هشتگ «#تحریم_محرم» تلاش کردند با شبهه پراکنی مانع برگزاری مراسم عزاداری در این ایام شوند.

اما ملت امام حسین (ع) یکپارچه و متحد با حضوری باشکوه در اقصی نقاط کشورمان به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداختند و صحنه‌های بسیار چشمگیری برای رسانه‌های معاند خلق کردند.

مردم آگاه و حسینی ایران اسلامی باز هم حضورشان حماسه آفرید و شکست دیگری بر شکست‌های دشمنان و منافقان داخلی اضافه کردند تا کلکسیون شکست و سقوطشان تکمیل شود و برایشان بار دیگر ثابت شود که هر اقدامشان برای به انحراف کشاندن ارزش‌های دینی ایرانیان، هیچ دستاوردی نخواهد داشت و مردم ایران نسبت به دستگاه سیدالشهدا (ع) هرگز دلسرد نخواهند شد.

معاندان گوششان را تیز و چشمشان را بیشتر باز کنند که از نخستین روز ماه محرم دوستداران اهل بیت (ع) با حضور گسترده در هیأت‌های عزاداری سراسر کشور صحنه های باشکوهی از ارادتشان به آل الله را به نمایش گذاشتند.

کمپین «سیاه نپوشیم» و «نذری محرم نخورید» براندازان هم با فضاسازی‌های رسانه‌ای برای سوءاستفاده سیاسی از احساسات دینی مردم ایران هم راه به جایی نبرد و مردم  دوستدار اهل بیت پرشورتر از همیشه در میدان دفاع از ارزش‌های اسلامی حاضر شدند و ثابت کردند پیوند‌شان با آرمان‌های امام‌حسین (ع)، محکم‌تر از آن است که با چنین طرح‌های مضحکی گسسته شود.

رفتار معاندان و براندازان آیه ۳۲ سوره توبه را یادآوری کرد که «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.»

زهی خیال باطل؛ مردم دیندار ایران بدون توجه به اینگونه تبلیغات ضد ‌دینی در عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش رخت عزا به تن کردند و شاهد آن، تصاویری است که از لنز دوربینهای عکاسان خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که معاندان می‌توانند با یک جستجوی ساده در گوگل این تصاویر را با کیفیت عالی مشاهده کنند.

این فعلا اول عزاداری است معاندان منتظر مراسم باشکوه و میلیونی اربعین باشند تا بار دیگر شکوه دین‌داری و عشق به اهل بیت (ع) ایرانیان را نظاره کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار