فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی:

خانواده شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند/ فضای مجازی و رسانه؛ کانون اصلی جنگ ترکیبی دشمن

سردار «دهکی» با تأکید بر اینکه خانواده معظم شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند و ما از آن‌ها درس بردباری می‌گیریم، گفت: بیش از 40 سال است که ملت ایران با تقدیم جان و مال خود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های ارزشمند آن دفاع کرده و همچنان نیز دفاع ادامه دارد.
کد خبر: ۶۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 01August 2023

خانواده شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند/ جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی و رسانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی امروز(سه‌شنبه) در دیدار با خانواده شهید مرزبان «حسن بادامکی»، اظهار داشت: همه انسان‌ها یک روز از دنیا می‌روند ولی شهدا مرگ با عزت را انتخاب کرده و عاقبت بخیر شدند.

وی با تأید بر اینکه نهضت و راه شهدا ادامه دارد، بیان داشت: کار مرزبانی هر لحظه آن همراه است با مأموریتی که امکان دارد هر اتفاقاتی بیفتد و ما این راه را که، راه خدمت به مردم است نه راه تجارت انتخاب کرده‌ایم.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی خطاب به خانواده شهید، تبیین کرد: فرزند شما و همرزمانش در برجک مرزی مزه‌سر تا آخرین نفس برای امنیت کشور ایستاده و هر چقدر دشمن از آنان خواست تسلیم شوند، آن‌ها مقاومت کردند و در این راه نیز با افتخار به  شهادت رسیدند که این باعث سربلندی و عزت کشور و شما هست.

سردار دهکی افزود: بیش از 40 سال است که ملت ایران با تقدیم جان و مال خود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های ارزشمند آن دفاع کرده و توطئه هدایت شده اخیر دشمنان را نیز با همین روحیه، خنثی کردند.

وی از خانواده معزز شهید خواستار دعای خیر برای عاقبت به خیری جوانان شد و افزود: خانواده معظم شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند و ما از آن‌ها درس بردباری می‌گیریم.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در پایان تأکید کرد: دشمن امروز از همه راه‌ها برای ضربه زدن به نظام مأیوس شده و به دنبال جنگ ترکیبی در فضای مجازی و رسانه است که امروز هم حجاب دختران ما را هدف گرفته است که ما به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا در این راه هم استقامت می‌کنیم و به لطف خداوند و عزت خون شهدا از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

گفتنی‌ است؛ شهید «حسن بادامکی» متولد بهمن‌ماه سال ۱۳۷۷ در روستای شهرک هاشمیه شهرستان قائنات است که در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در برجک مرزی مزه‌سر استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی مسلح پس از مقاومت چند ساعته به همراه ۴ تن دیگر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. این شهید والامقام متاهل و دارای یک فرزند خردسال به نام «ابوالفضل» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار