دبیر اجرایی سومین کنگره سلامت اربعین‌ در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اعزام ۸۰ آمبولانس به عراق در ایام اربعین/ هماهنگی‌ها برای ارائه خدمات سلامت با زائران اربعین شده است

کولیوند گفت: در جهت سلامت زائرین در اربعین هماهنگی کامل و خوبی با وزارت بهداشت عراق، حشدالشعبی، هلال احمر عراق و برخی نهادها و کمیته های اجرایی اربعین وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 02August 2023
اعزام 80 آمبولانس به عراق در ایام اربعین/ هماهنگی‌ها برای ارائه خدمات سلامت با زائران اربعین شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» دبیر اجرایی سومین کنگره سلامت در اربعین‌ که صبح امروز (چهارشنبه) در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جهت سلامت زائرین در اربعین هماهنگی کامل و خوبی با وزارت بهداشت عراق، حشدالشعبی، هلال احمر عراق و برخی نهادها و کمیته های اجرایی اربعین وجود دارد.
 
کولیوند ادامه داد: رئیس صلیب سرخ جهانی و دبیر کل صلیب سرخ برای اربعین پیام دادند و این نشان دهنده قدرت و معرفت بالای اربعین حسینی است.
 
دبیر اجرایی سومین کنگره سلامت در اربعین‌ با تاکید بر اینکه امسال بیش از چهار هزار پزشک را به عراق اعزام می کنیم، یادآور شد: تعداد ۸۰ دستگاه آمبولانس و همچنین تعدادی اتوبوس‌آمبولانس و خودروی نجات را به عراق اعزام خواهیم کرد.
 
کولیوند در پایان با بیان اينکه با هماهنگی دستگاه های عراقی خدمات خوبی به زائرین خواهیم داد، خاطرنشان کرد: تا ۴۰۰ تُن دارو و تجهیزات را به عراق ارسال خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 271
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار