برگزاری جلسه شورای اداری در تاکستان

جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با موضوع گرامیداشت ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 03August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با موضوع گرامیداشت ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امروز با حضور«سید جمال‌الدین حسینی » فرماندار، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاهای اجرایی این شهرستان برگزار شد.

«سید جمال‌الدین حسینی» فرماندار شهرستان تاکستان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه عذاداری حسینی اظهار داشت: تمام مدیران دستگاهای اجرایی نسبت به آذین بندی و نصب پرچم و بنرهایی با موضوع هفته دفاع مقدس در سر در‌ ادارات اقدام کنند.

وی افزود: مدیران دستگاهایی اجرایی موظفند که در ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت کنند و حضوری پر رنگ داشته باشند و با مجموعه سپاه شهرستان تاکستان نهایت همکاری و همراهی داشته باشند.

حسینی بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای بیان و بازگو کردن رشادت‌ها و مجاهدت های مردانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از جان و مال خود در راه انقلاب و اسلام گذشتند و فداکارهایی فراوانی انجام دادند و باید این رشادت‌ها و فداکاری‌ها برای نسل جوان امروز بازگو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار