در همایش «ایران قوی؛ خبرنگاران امیدآفرین»؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امروز با تروریسم‌ رسانه‌ای درگیر هستیم

اسماعیلی با تاکید براینکه جهاد تبیین ذات‌اش ماموریت و وظیفه‌ای است که خبرنگاران در انتشار اخبار دارند، گفت: ما با شکل پیچیده تر از جنگ‌ رسانه ای که تروریسم‌ رسانه ای باشد درگیر هستیم؛ این ‌کار دشوار را خبرنگاران ‌به عنوان ‌ماموریت بزرگ ‌به آن نگاه کنند و از سوی دیگر این تهدید را باید به فرصت تبدیل کرد و وحدت، امید آفرینی و ایمان را در میان ‌مردم گسترش داد.
کد خبر: ۶۰۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ - 06August 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ ‌و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در همایش «ایران قوی؛ خبرنگاران امیدآفرین» که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: کار شما خبرنگاران‌ هم ‌سهل و هم دشوار است به این دلیل که ما با فضای جنگ شناختی مواجه هستیم؛ روایت‌ها به عنوان موضوع اثرگذار شکل ‌گرفته است؛ جهاد تبیین ذات‌اش ماموریت و وظیفه‌ای است که خبرنگاران در انتشار اخبار دارند لذا باید به عنوان سرفصل جدی برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی ‌افزود: ما با شکل پیچیده تر از جنگ‌ رسانه‌ای که تروریسم‌ رسانه ای باشد درگیر هستیم؛ این ‌کار دشوار را خبرنگاران ‌به عنوان ‌ماموریت بزرگ ‌به آن نگاه کنند و از سوی دیگر این تهدید را باید به فرصت تبدیل کرد و وحدت، امیدآفرینی و ایمان را در میان ‌مردم گسترش داد.

وی اضافه‌ کرد: امسال عناصر دشمن سرمایه گذاری کردند تا محرم را به نقطه ضعف نظام جمهوری اسلامی تبدیل کنند اما مردم بواسطه عشق و علاقه ای ‌که به اهل‌بیت علیهم‌السلام دارند نقشه آنها را نقش بر آب کردند؛ ما باید به اندازه جبهه انقلاب کنشگر داشته باشیم ‌که ورود بسیج در این حوزه نتایج خوبی را به همراه خواهد آورد و انسجام ‌اجتماعی بالایی را نوید می‌دهد.

اسماعیلی ادامه داد: جامعه رسانه ای بسیجی و پر شور‌ی که جغرافیای سیاسی برای فعالیت خود نمی‌شناسد، می‌تواند در این رابطه کمک‌های زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها