ما متحدیم/

بازدید سردار کارگر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی+تصاویر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جریان سفر به استان خراسان شمالی و با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.
کد خبر: ۶۰۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 06August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کاگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جریان سفر به استان خراسان شمالی ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص تکمیل محوطه و بخش‌های اداری، آمفی‌تئاتر، گالری‌ها و ... قرار گرفت.

سردار کارگر در این بازدید اقدامات و پیگیری‌های انجام شده جهت تجهیز و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را مفید دانست و اظهار داشت: با شناخت و استفاده از منابع و ظرفیت‌های استانی و فرا استانی انتظار می‌رود تا سال ۱۴۰۴ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی افزود: محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی از جذابیت‌های طبیعی برخوردار است که با طراحی و چیدمان مناسب و ایجاد فضاهای دوران دفاع مقدس گردشگران زیادی را جذب خواهد کرد تا زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس از نسلی به نسلی دیگر صورت بگیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: بعضی از اقدامات از قبیل ایجاد سازه‌های موقت، چادر‌های گروهی، سنگر و حتی راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور درون استان، نصب تابلو‌های راهنمای دوران دفاع مقدس مواردی است که می‌تواند به‌صورت خودجوش و بدون اینکه منتظر مرکز باشد، صورت پذیرد تا این مجموعه فرهنگی قطب توجه و خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و اداری و عموم مردم استان قرار گیرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در راستای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ارائه کرد و بیان داشت: برابر تدابیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات موثری در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به‌منظور برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت خواهد پذیرفت.

دیدار با حجت‌الاسلام والمسلیمن «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار استان خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، «جمشید عین‌بیگی» رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد و خانواده شهید مدافع امنیت، ستوان دوم «حسن وحیدی» از نیرو‌های پلیس‌ راهور که در حادثه تروریستی یکم مرداد در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، از جمله برنامه‌های سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در سفر به استان خراسان شمالی است.

بازدید سردار کارگر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی
بازدید سردار کارگر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی

بازدید سردار کارگر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی

بازدید سردار کارگر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی

بازدید سردار کارگر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار