در سفر به استان خراسان شمالی مطرح شد؛

سردار کارگر: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی نیازمند همت عمومی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی استفاده شود تا به زودی شاهد بهره‌برداری از این مرکز فرهنگی باشیم.
کد خبر: ۶۰۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ - 06August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سفر به استان خراسان شمالی با «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار کارگر: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع دفاع مقدس خراسان شمالی نیازمند همت عمومی است

در این دیدار، سردار «کارگر» با تاکید بر اینکه تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی نیازمند همت عمومی است، اظهار داشت: از استاندار محترم انتظار داریم، از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی استفاده کند تا به زودی شاهد بهره‎برداری از این مرکز فرهنگی که می‌تواند پایگاهی تاثیرگذار برای ترویج فرهنگ ابثار و شهادت به نسل آینده باشد، باشیم. 

در ادامه این دیدار، استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه، خراسان شمالی قریب به ۳ هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است، گفت: امیدواریم با احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بتوانیم حماسه‌ها و فداکاری‌های مردم این خطه در دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشیم و در راستای حفظ و نشر ارزش‌های این دوران طلایی گام برداریم. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید مدافع امنیت، ستوان دوم «حسن وحیدی» از نیرو‌های پلیس‌ راهور که در حادثه تروریستی یکم مرداد در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد. 

سردار کارگر: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع دفاع مقدس خراسان شمالی نیازمند همت عمومی است

همچنین بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی، دیدار با حجت‌الاسلام والمسلیمن «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان و دیدار با «جمشید عین‌بیگی» رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از جمله برنامه‌های سردار کارگر در سفر به استان خراسان شمالی است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار