ما متحدیم/ در گفت‌‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: راهیان نور بهترین کلاس درس برای دانش‌آموزان و دانشجویان است/ نهادهای متولی تدابیر ویژه‌تری داشته باشند

کرمی گفت: حضور جوانان در اردوهای راهیان نور و روابتگری راویان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بزرگ‌ترین کلاس درس برا دانش‌آموزان و دانشجویان ما است. نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جدی گرفتن و پر رونق شدن اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۶۰۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۸ - 08August 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: راهیان نور بهترین کلاس درس برای دانش‌آموزان و دانشجویان است/ نهادهای متولی تدابیر ویژه‌تری داشته باشند«غلامحسین کرمی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم برگزاری پر قدرت اردوهای راهیان نور برای آشنایی نسل جوان جامعه با واقعیات دفاع مقدس اظهار داشت: بنده به‌عنوان کسی که در این اردو شرکت کرده‌ام و در استان خوزستان میزبان زائران راهیان نور بوده‌ام، بارها صحنه‌هایی از بازدید جوانان از مناطق جنگی را دیده‌ام.

کرمی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در اردوهای راهیان نور و روابتگری راویان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بزرگ‌ترین کلاس درس برای دانش‌آموزان و دانشجویان ما است. نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جدی گرفتن و پر رونق شدن اردوهای راهیان نور است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید برنامه و اعتبار ویژه‌ای را برای اردوهای راهیان نور در نظر بگیرد، گفت: حضور در مناطقی که شهدای معظم در آن به ملکوت اعلاء پیوسته‌اند بهترین آثار معنوی را برای افراد دارد، در واقع بیشتر اردوها اثرات بسیار بالایی دارند، اما راهیان نور از همه ویژه‌تر است.

وی افزود: متولیان اردوهای راهیان نور باید تدابیر و جدیت ویژه‌تری داشته باشند. ما هم در کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان خادم مردم اگر لازم دانستیم بودجه لازم را برای راهیان نور اختصاص خواهیم داد.

کرمی در پاسخ به این سوال که آیا در برنامه هفتم توسعه برای تقویت راهیان نور تدابیر اندیشیده شده است، گفت: اکنون که برنامه هفتم توسعه در دست بررسی قرار دارد، بهترین فرصت است که تدابیر لازم برای تقویت راهیان نور را در نظر بگیریم و اگر دولت در لایحه خود به این موضوع اشاره‌ای نکرده، همکاران ما باید به این مهم ورود پیدا کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه‌تنها آموزش و پرورش بلکه مجموع نهادهای فرهنگی کشور باید سرمایه‌گذاری اصلی خود را در راهیان نور داشته باشند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار