ما متحدیم/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: اردوی راهیان نور مبتنی بر ذائقه نسل جوان برنامه‌ریزی و برگزار شود

نخعی گفت: برای برگزاری اردوهای راهیان نور پیش از هر اقدام باید آشنایی خوبی با روحیات نسل جوان داشته باشیم تا مبتنی بر ذائقه آنان برایشان برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۳ - 07August 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: راهیان نور مبتنی بر ذائقه نسل جوان برنامه‌ریزی و برگزار شود«مصطفی نخعی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توریج ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین واقعیات این دوران برای نسل جوان امروزی اظهار داشت: طبیعی است که نسل‌های جوان کشور را با ارزش‌های مهمی مانند دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای انسانی از این جنس آشنا کنیم.

نخعی خاطرنشان کرد: راه آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس و واقعیات آن صرف سخنرانی و حرف زدن نیست، بلکه باید با ابتکاراتی در نظام آموزشی و اقدامات جانبی به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که زمینه آشنایی جوانان با ارزش‌های والای انسانی فراهم شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از سازوکارهایی که در گذشته هم وجود داشته است و هم اکنون نیاز به تقویت آن داریم اردوهای راهیان نور است، منتهی باید ابتدا با مطالعات روانشانسی عمیق روحیات نسل جدید را به خوبی بشناسیم و متناسب با ذائقه آنان برایشان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این اردوها بتواند کمک خوبی به آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس و ارزش‌های والای انسانی آن بکند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار