سخنگوی ستاد اربعین حج و زیارت البرز:

بیش از ۱۷ هزار البرزی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند

«صادقیان» گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از استان در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ - 07August 2023

بیش از ۱۷ هزار البرزی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علیرضا صادقیان» سخنگوی ستاد اربعین حج و زیارت استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از ثبت‌نام ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زوار پس از ثبت‌نام در سامانه سماح و پرداخت مبلغ ۳۵ هزار تومان سفر خود را بیمه می‌کنند، افزود: افرادی که ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند باید کارت بیمه خود را از سامانه سماح دریافت کرده و در طول سفر همراه خود داشته باشند.

سخنگوی ستاد اربعین حج و زیارت استان البرز توضیح داد: بهتر است ثبت‌نام زوار تا پایان مردادماه انجام شود تا برنامه‌ریزی‌های حمل و نقل و امکانات دقیق‌تر صورت گیرد.

این مسئول بیان کرد: تلاش ما این است که سفر اربعین یک سفر دلنشین، معنوی، ارزان و ایمن با حداقل مشکلات باشد و لذا پارکینگ‌های مرزی گسترش و مبادی خروجی افزایش پیدا کرده و موکب‌هایی برای ارائه خدمات به زوار در مرز برپا خواهد شد.

صادقیان درباره گذرنامه موقت اربعین نیز گفت: زوار فاقد گذرنامه می‌توانند به راحتی از طریق برنامه «پلیس من» در تلفن همراه خود با هزینه بسیار پایین برای دریافت این گذرنامه اقدام و تا پنج سال هم از این گذرنامه در ایام اربعین استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها