سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» در حوزه هنری برگزار می‌شود

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» که ادای دینی هنرمندانه به ساحت سید و سالار شهیدان کربلاست، در آخرین هفته از ماه محرم؛ ماه صیانت از خون شهیدان دشت کربلا، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 08August 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» در بخش‌های هنر‌های تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات، کودک و نوجوان و... از ۲۰ تا ۲۷ مردادماه در محوطه و گالری‌های حوزه هنری برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه‌های این رویداد آیینی و هنری رادیو تئاتر، نمایش عروسکی، اجرای نمایش «علیا مخدره»، تعزیه، نمایشگاه ادوات تعزیه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی‌های عاشورایی، آوا‌ها و نوا‌های عاشورایی، کنسرت عاشورایی «وداع «شب شعر و ادبیات عاشورایی با عنوان «گنجشک و جبرئیل»، شب خاطره، رندان تشنه لب و نغمه‌های عاشورایی است.

نمایش عروسکی که ویژه مخاطب کودک و نوجوان است در تماشاخانه مهر و نمایش «علیا مخدره» که اثری ویژه بانوان است در تالار سوره اجرا می‌شوند.

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» در حوزه هنری برگزار می‌شود

حوزه هنری انقلاب اسلامی طی ۷ روز تعیین شده که هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ میزبان خانواده‌ها و مخاطبان آثار فرهنگی و هنری است و علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌های هنری می‌توانند در این ایام به خیابان سمیه نرسیده به تقاطع حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها